zondag 20 oktober 2019

Dag 4 Sun & sea


Alweer iets beter geslapen maar nog steeds vroeg wakker.... maar dat komt goed uit want om
7.33 komt de zon op en dat wil ik zien... Dus voor die tijd snel douchen en dan naar buiten.... Milan wil wel even mee en het is heerlijk op het strand, genieten!















Hier slapen we trouwens, op 1 hoog precies in het midden (klein balkon helaas, maar wél het uitzicht).







Na de ochtendwandeling gaan we naar de Publix, we hebben trek in echt Amerikaans ontbijt met Cuban bread 🥖! En daarbij koffie van de Dunkin Donuts die bijna tegenover het hotel zit.





Ik blijf heel lang ‘treuzelen’ en vooral genieten van het zee zicht ... het bootje van Little Toot vaart om 11 en om 1 uur en ik bedenk me al snel dat 1 uur ook prima is. We checken dus zo laat mogelijk uit, om 11 uur. Dan rijden we naar Clearwater. Leuke route zo langs het strand. Na ongeveer 40 minuten zijn we bij de Marina. 



Daar vond ik gelijk een plekje voor de auto en ben ik blij met de tip die ik net nog van Ronald kreeg.... parkeerkaarten vragen bij Little Toot. Top, 4 uur voor 4$, koopje!

We lopen nog een rondje en dan is het tijd voor een tochtje met de boot.









Vee dolfijnen zien we nog niet maar ik weet ondertussen wel waar Tom Cruise woont!


Van dit gebouw heeft hij de gehele bovenverdieping gekocht. Speciaal hier omdat het gele gebouw erachter de Scientology Church is.

De tour wordt iets verlengd omdat er geen dolfijn te zien is... uiteindelijk toch nog een paar maar ze zijn niet zo enthousiast als een paar jaar geleden...










Na de boottocht stoppen we nog even bij Walgreens voor drinken en ‘nieuwe’ Oreos.


En dan stellen we Waze in op Stella Street, waar we de rest van de vakantie zullen wonen, muziekje weer op 92.3 FM (new country).


Na nog een tussenstop bij de Publix in Davenport zijn we eindelijk ‘thuis’ op Bella Vida. Hier waren we al een keer eerder, in hetzelfde huis (al heeft het nu net een nieuwe eigenaar, die gelukkig wel de boekingen heeft overgenomen).


Wat is het hier toch prachtig. We ruimen alles op, zien dat onze pakketjes al (deels) in de villa staan, keurig verzorgd door de management company.



We eten wat in de villa en dan neem ik nog wel een duik terwijl Milan zijn boek uitleest.... vanavond om 9 uur is hier op HBO een serie en voor die tijd wil hij het boek uit hebben....  ik ga lekker zwemmen en in de jacuzzi!







Morgen kunnen we rustig aan doen in de ochtend want in de middag gaan we naar Mickey’s not so scary Halloween in Disney! Dat gaat een latertje worden!

2 opmerkingen:

  1. Zowww Karen , die hoed staat je super !!! En dan ook nog country-music luisteren in de auto maakt het helemaal compleet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen