vrijdag 18 oktober 2019

Dag 1: smooth flight

De directe vlucht naar Orlando met Delta vertrekt pas om 14.55 dus het is relaxed opstaan en de schilder die de buitenboel opknapt is al druk aan het werk. Tegen 11 uur richting Schiphol, Andy en Mauro brengen ons even weg.


Dan is het koffer afgeven via de automaat, door de security en douane en dan een bakkie.... uiteraard. Leuke nieuwe bekers trouwens, die gaat mee πŸ‘πŸ»πŸ˜ƒπŸ˜„




We hangen wat, lunchen even en dan richting de gate. De 767 is aan de raamkant een 2-zitten. Is wel lekker, geen directe buren. We zijn er klaar voor....





Het is een soepel vluchtje met uitgebreide catering, we krijgen zelfs een menukaart... alles is voorbijgekomen.... Cheezits, Pasta or Chicken, Lemon cheesecake, warm chocolate chip cookie, ijs (Mini magnum) en zelfs een pizza broodje! Maar we zijn toch blij als we om 6.45 pm landen in Orlando.

De douane duurt weer lekker lang.... ik zie dat er wel een kortere rij bestaat voor first time ESTA.... nooit eerder gezien! Koffers liggen al lang op de band te draaien en met het treintje gaan we door.... naar National. Er staat genoeg is Emerald (executive) Isle maar niks bijzonders. Meerdere Nissan Rogues, die rijden best heel lekker maar vind ik niet speciaal.... Er staat 1 Jeep Compass. Die kiezen we. Ik moet er wel heel erg aan wennen, weet niet waarom... kan ook gewoon zijn dat ik verreisd ben. Normaal is Jeep niet echt mijn favoriete merk geloof ik. We stellen ouderwets de TomTom in.... op Star Island. Hier slapen we 2 nachten. Snel gevonden aan de 192, perfecte locatie!
De ontvangst is allerhartelijkst, ook hier hebben we weer een Koole naam natuurlijk πŸ˜„πŸ‡ΊπŸ‡Έ

Ons appartement ligt direct naast het clubhouse op de begane grond ... we gaan niet meer op ontdekkingsreis, maar lekker snel slapen. Milan probeert nog iets langer wakker te blijven maar ik heb het idee dat dat ook niet heel lang duurde.... Morgen maar eens kijken waar we terecht zijn gekomen 🌴.

1 opmerking:

  1. Lekker zo’n reis die rustig verloopt. De catering bij Delta is altijd wel goed. Succes met de ontdekkingstocht morgen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen