woensdag 23 oktober 2019

Dag 7 Food & wine & music!

Vandaag is dan de dag van mijn favoriete park (hoewel ik alles leuk vind....). We gaan naar Epcot waar toevallig ook nog het Food & Wine festival is. Dan treden er ook iedere avond artiesten op en ik had er deze week twee op mijn lijstje die ik graag wilde zien ....  gisteravond was Billy Ocean er aan het optreden. Die was in Tivoli supergoed maar heb ik dus pas nog gezien.... vanavond is het Sheila E. 

Maat we beginnen de ochtend een beetje rustig.... we hebben een toegangskaartje vanaf 12 uur dus we vertrekken rond half 11 en maken nog even een tussenstop bij de WalMart en Walgreens. Milan wil graag een miniventilator kopen .... maar nergens te vinden want het is een ‘zomerproduct’.... ehhhh.... dit is Florida toch???

Dit dan weer wel:


Dan op naar Epcot! (Let op het kenteken 😊)






En dan zijn we er ... rond 12.05... strakke planning.




We doen eerst alle attracties ‘voorin’, Soarin, Nemo, Testtrack en de rest....



(Nee we kopen de foto niet πŸ˜‚)

Wat we wel kopen is eten... hier een paar voorbeelden...





Superleuk concept dat je voor ongeveer $5 eten of drinken kunt kopen van heel veel verschillende landen... 

Dan gaan we de landen bezoeken, linksom dus eerst Mexico.






Natuurlijk ook even in de Frozen attractie:



Dan zijn we bij Amerika, en daar is het podium waar al een rij staat voor Sheila E






Ze zingt een stuk of 5 nummers, haar eigen hit en iets van Prince natuurlijk... nog erg goed hoor! Milan had wel even een awkward momentje toen Sheila opriep tot spread the love!!’ Ineens kwamen er een paar grote Amerikaanse dames hem een hug geven en zeiden ‘I love you’... daar zit je als nuchtere Hollandse puber natuurlijk heeeelemaaaal niet op te wachten.... πŸ˜‚πŸ‡ΊπŸ‡Έ.

Dan gaan we de USA nog even binnen en naar een show over American History. Gaap.... Milan vindt het wel interessant....





Dan is het alweer 9 uur, kopen nog snel de Figment Funko en dan is het alweer tijd voor vuurwerk... leuke show maar niet te vergelijken met wat we eerder deze week zagen in Magic Kingdom. 
Als dat is afgelopen, lopen we terug naar de auto en zijn we binnen 20 minuten weer in de villa.


Milan gaat nog even wat afleveringen van The Office kijken en ik schrijf het blog.... en zo zijn er nog maar 2 hele dagen tot we zaterdsg weer terugvliegen... nog even niet aan denken!

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg leuk Het food en wine festival. En dan nog een optreden van Sheila E, Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige dag in Epcot hebben jullie beleefd met een leuk optreden van Sheila E. En nog 2 dagen, kunnen jullie nog lekker genieten van alles.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Topdag in Epcot.
    Ik heb me verbaasd over de winterjassen en skispullen in de Florida Mall πŸ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen